Vill du möta framtidens snabba förändringar med nya kunskaper i säljteknik och anpassat kundbemötande?Målgrupp:Butikspersonal och butikschefer.Syfte:Skapa mod och förståelse för att utveckla kunskaper och insikter om vikten av att skapa långsiktiga kundrelationer med en positiv säljstrategi.Anpassa och utveckla förståelse för kundens behov, merförsäljning och kundbemötande till rätt kund i rätt situation.Exempel på innehåll:• Kundtyper• Kvalitet - hur och för vem?• Säljprocessen kopplat till den egna verksamheten• Aktivt lyssnande - Vad är behovet?• God säljmiljö genom kommunikation• Verksamhetens mervärden• Merförsäljning• Hållbara kundrelationer som marknadsföring• Mekanisk försäljning - utveckla den egna butikenGenomförande:Teorier, övningar, diskussioner och erfarenhetsutbyten varvas.Via TEAMS och/eller fysiska träffar.Utbildare:Tina Hollstedt, senior utbildningskonsult.Med mångårig erfarenhet av kurser i säljteknik, säljkompetenser och motivation samt coach inom kommunikation- och kvalitet.Utbildningens längd: 3 halvdagarPris 3 halvdagar TEAMS: 4 750:- /personPris 1 halvdag TEAMS, 2 halvdagar fysisk träff: 7 850:-/personAntal deltagare: Min 8 pers, max 12 personer/gruppFör frågor och anmälanVälkommen att kontakta er säljare eller vår kundtjänst:0911- 23 33 00 eller info@trixie.se